south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

tidig födelsedag

Kategori: i sverige

Jag fyller år nere i Italien så jag hade ett önskemål om att fira lite av min födelsedag innan vi lämnar huset så vi åt en riktigt god middag med efterrätt och hela bunten. Jag hade egentligen bara en sak på min önskelista och det var godingarna ovanför, så blev sjukt glad när jag fick mina nya älsklingar :)
Det har varit en riktigt skön dag med stålande sol, då är sverige verkligen sjukt fint. Väldigt skönt att det är ljust så sent, det tror jag allt att vi kommer sakna nere i Afrika, där blir det nämligen mörkt vid 18-19 tiden hela året runt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: