south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

150

Kategori: i afrika

Hej!!
Jag har spelat basket idag, det gick rätt bra, min tränare är hur tuff som helst!! Men jag har beställt riktiga basketskor nu i alla fall så nu hoppas jag att min ankel kommer bli bättre och att det inte kommer vara lika lätt att trampa snett. Båda gör faktiskt ont och jag tejpar dom till varje träning. 
Imorgon har vi ett test i engelskan med 150 olika ord, vi har haft 10 ord varje vecka sedan i början av terminen och nu är det dags för ett prov på alla orden...kommer bli svårt, vi måste också veta vilken ordklass det är, ussssschhh
 
kram på er
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: