south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

basket

Kategori: i afrika

Hej, internet är tillbaka och jag ska se till att det blir lite mer bloggning än vad det har varit dom senaste veckorna..
Jag har idag varit på basketboll try-outs, wooooooooha va tufft det är, jag är ända ganska van med att springa men man blir helt slut när man springer runt på planen hela tiden och det blir inte bättre när dom gör så vi springer extra. Men det är ganska kul, det går helt okej, tror inte jag kommer med till det bästa laget dock, men ska självklart inte ge upp, jag är inte hel kass, även fast jag aldrig har spelat innan och massa 11/12:or har spelat mååånga år så det är en del bra spelare. 
Jag har en del läxor att göra, ska sätta mig med engelska läxan nu och göra en bit på den och sen ska vi äta afrikana, har inte ätit det sen vi kom hit, det ska bli så gott!! 
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: