south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

black leopard camp

Kategori: i afrika

 
Hejsan!!
Jag har inte haft någon service på mobilen så jag har fått använda pappas telefon när jag ville ha internet...så jag har inte kunnat uppdatera. Jag har haft en bra resa till Black Leopard Camp, det tog ca 4 timmar att åka dit och var en aning segt, vi har varit på 3 turer ut i naturen, igår åkte vi ut vid 10 och sen vid 2 tog vi en paus och grillade mitt i skogen, vi hörde leoparderna inte så långt ifrån, en aning läskigt faktiskt!! Vi har sett en del djur, massa zebror, impalor, kudu's, waterbok's, giraffer och gnu'er och lite mer, det var lite tråkigt att det inte fanns mer av dom big five djuren men det var okej!! 
Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: