south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

china

Kategori: i afrika

Hej!!
Jag kom hem för en timme sedan och sen dess har jag bara chillat. Ska sätta igång med kemiläxan snart och även engelskan. 
Imorgon ska jag och mamma åka till China Town, var ju där för några veckor sedan som ni kanske kommer ihåg? Jag ska köpa lite saker som jag behöver och man kan lika gärna åka dit och köpa det för det är så otroligt billigt fast även för att jag inte vet var man kan köpa det någon annan stans heller...:p 
Jag kom på det igår att jag inte har visat bilder på mitt hus än va? inomhus...? ska ta och fota det nu faktiskt!! Vi är i största del klara nu, bara en sak kvar typ, men den orkar jag inte vänta på...
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: