south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

onepiece

Kategori: i afrika

Hade varit så skönt att gosa ner mig i denna och bara frysa ett tag..hahaha, jag saknar att inte kunna ha på mig den, hade jag haft på mig den fem minuter här hade jag börjat svettats ju..
Jag har gjort en hel del historia läxa men har även kemi prov imorgon som jag inte pluggat till, det kommer vara jätte svårt.....åh jag måste verkligen börja nu!!
Imorgon kommer vi få en hel del material inför exams, antingen ett papper som man måste kunna allt som står på eller massa texter som måste läsas innan exams. Det börjar bli stressigt!!
Kram
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: