south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

helg

Kategori: i afrika

HEJSAN, vi har fortfarande inte fixat internet men jag ska berätta lite vad jag tänker göra i helgen, mamma och pappa åker till cape town imorgon och jag ska sova hos en kompis imorgon kväll och även på lördag kväll, imorgon ska vi nog bara chilla och ta det lugnt, hela lördag ska vi på pool party, kommer bli galet kul om det är bra väder, det börjar ca 13 och pågår hela dagen till kanske 10 och sen åker vi hem till henne igen och bara har kul antar jag!! Mamma och pappa kommer hem på söndag och då har jag en del läxor att göra så det måste jag ha tid för...
Denna vecka har gått bra och rätt snabbt, även fast jag är väldigt trött idag även fast jag gick och la mig 9 igår..antar att det är helgen som har kommit ikapp...
kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: