south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

helgen

Kategori: i afrika

HEEJ!!
Denna helgen var en av dom roligaste helgerna i mitt liv skulle jag tro, det var sjukt kul och jag var så trött igår att jag trodde jag skulle svimma...det var dock så värt!!
I fredags såg vi först på breaking dawn, bästa filmen!!!!!!!!!!! Sen tog vi golfbilen till klubbhuset och hängde där en stund, sen gick vi till ens hus och bara chillade och hade kul!!!! 3 tjejer sov över hos oss i fredags och i lördags hämgde vi med massa kompisar vid klubbhuset och badade i ens pool, tror vi var ca 10 pers, på kvällen åkte mina kompisar hem och då gick jag till Dillans hus och hängde där med massa killar, dom firade divali (indiskt) och det var en helt sjukt rolig kväll och mot slutet så dansade vi med alla vuxna och Dillan var DJ och det var bara en sjukt rolig kväll!!
 
Imorgon är det sista dagen i skolan för denna vecka och sen är det ledigt för Thanksgiving och nästa vecka är det en full vecka och veckan därefter är det ¨deadweek¨ med bara massa repetition för exams som börjar 7e december!!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: