south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

home sweet home

Kategori: i afrika

Efter en händelserik av massa roliga saker är jag äntligen hemma och ligger i min säng med musik i mina öron och bara njuter av att jag har fått göra detta, det var väldigt roligt och festen igår var väll en av dom sakerna som var roligast!! Fotbollen gick inte som vi förväntat oss och vi slutade 6:a, vi var alldeles för kaxiga tror jag och vi passade inte till varandra som vi vet att vi kan...jajaj jag antar att det var bra att vi hade kul!!!

Kommentarer

  • Stefan Jigsved säger:

    Kom ihåg att det vikigaste är att ha kul. Det går säkert bättre nästa gång
    // Stefan

    2012-11-07 | 19:19:25

Kommentera inlägget här: