south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

issea

Kategori: i afrika

Från vänster: Tay, Leah, Rea, Fify, Coach Rey
Under raden från vänster: Maya, Sanyu, Cara, Tess & jag
Idag böjar tuneringen här i Zimbabwe och vi kommer spela 2 matcher idag och 3 imorgon i gruppspelet och sen får vi se hur det går, men vi satsar på att komma så långt som möljigt i denna tunering och folk tror vi har chans att vinna den så jag känner pressen för att prestera bra men vi får se hur det går helt enkelt!! 
Vi är ett bra lag med as bra försvar där vi har vår kapten i mitten som tar allt så det känns bra att ha henne där så jag kan slappna av för jag får alltid sådan instinkt att försvara målet...Vi har också bra strikers så jag tror vi kan göra detta!!
Let's go Eagles!!!!!!!!

Kommentarer

  • Jonas säger:

    Hej du!
    Är det nio "manna" ni spelar? Är det vanligt i SA?
    eller är det bara tjejer som spelar det?
    Anders Svensson spelar dmf och har tidigare gjort väldigt mycket mål, nu skjuter han så fort han får chansen och det blir endel snygga. Med ditt skott kan du göra detsamma. Lycka till! Jonas

    2012-11-02 | 19:48:49

Kommentera inlägget här: