south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

lördag

Kategori: i afrika

Nu har jag fixat lite med min klänning, den var lite för urriingad så nu är det löst, är så nöjd med den så det är inte klokt!!!! 
Jag mätte mig förut eftersom jag ville veta hur lång jag blev i dom....1.78 hahahah har aldrig kännt mig så lång, kanske för att jag aldrig varit så lång heller...heheh
Planerna för lördag är att vi är några kompisar som ska göra oss i ordning tilsammans hemma hos mig, så dom kommer runt 3-4, homecoming börjar klockan åtta och håller på till elva!! Sen ska två kompisar sova över här men innan vi ska sova ska vi vara med massa andra kompisar!! Kommer bli en sjukt rolig kväll!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: