south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

partyy

Kategori: i afrika

God morgon på er
Jag är just nu hos Hanna, vaknade för en timme sedan, fattar inte varför för jag somnade rätt sent igår. Det var hur kul som helst igår iaf, roligaste dagen på länge måse jag erkänna!! Vi kom till Dillan runt 2 och började bada på en gång och tror det blev ca 40-45 pers tillslut, vi dansade och badade hela tiden och det var jätte kul!! Runt 8 gick vi till klubbhuset, tror vi var ca 20 pers och bara chillade, det var schyst!!
Idag måste jag göra lite läxor och vid 5 ska jag åka hemmåt tror jag, mamma & pappa kommer hem då!!
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: