south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

1 oktober 2012

Kategori: i afrika

Hej på er!!
Idag är det början på oktober, känns sjukt att det redan är månad 10 utav 12, kommer ihåg i januari när det nästan var klart att vi skulle flytta hit och nu är det redan 10 månader sen, då sa jag, nää men det är lugnt jag flyttar inte förrän i juli, nu är det förbi juli och till och med in på oktober, det är sjukt!!

Jag kom precis hem och har tagit en lååång och skön dusch, håret var enormt viktigt att duscha eftersom vi har skolfotografering imorgon, åh känns inte kul, har inte en aning vad jag ska ha på mig...
Får tänka på det ikväll medans jag kommer äta kyckling, åh va gott!!
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: