south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

8 saker ni kanske inte visste

Kategori: i afrika

  • jag älskar att fotografera, skulle gärna lära mig mer om det 
  • jag älskar att inreda och när jag går runt i möbelaffärer älskar jag att föreställe mig hur snyggt det hade varit med saker i sitt eget hus
  • jag börjar sakna sverige, inte sverige i sig men allt runt omkring, kompisarna, fotbollen ja det börjar bli tomt
  • jag ska med största sannolikhet åka till sverige i mars, hoppppas
  • jag äääälskar kläder och att knåpra ihop outfits är det bästa som finns när inspirationen finns där
  • det värsta jag vet i skolväg är att läsa
  • jag har bestämt mig för att lära mig spela golf, jag har spelat men det var minst 1 år sedan jag slog senast
  • jag är beroende av fotbollskanalen & fotmob apparna, kollar dom hela tiden och undrar om någon ny fotbollsnyhet har kommit upp, töntigt men behövligt för mig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: