south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

braii

Kategori: i afrika

HEJ PÅ ER!!
Jag vaknade rätt sent idag,halv tolv sov i 13 timmar, så det var skönt!!
Igår var vi på garden party hela dagen, från 2 på dagen till tio på kvällen, åh det var sjukt god mat och jag åt sjukt mycket, det var en speciell kille där som dom hade hyrt från klubben så han grillade (eller braii som det kallas här nere) massa olika kött och korvar, & så var det jättee goa sallader!!! 
 
Idag har jag gjort minst 4 timmar läxor, och jag är inte riktigt klar än, men jag har kommit en bra bit på vägen med min uppsats och mitt tal, så jag har bara kvar att plugga till biologi provet som jag har imorgon, det är dock svårt..
 
Kram 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: