south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

finch

Kategori: i afrika

Jag red ut igår med Bodil och två till, det var otroligt kul och jag fick hoppa ute på en tor äng, och det var helt underbart att äntligen få galoppera fram på en öppen äng så snabbt vi kunde!!
Jag fick prova på lite nya saker utomhus, bland annat att hoppa över tunnor och över bildäck och lite sånna saker men även hoppa neråt, marken gick neråt format som en pool och när jag hoppade ner i ¨poolen¨ så var det inget hinder utan bara marken som sluttade neråt och på vägen upp var det ett hinder som skulle hoppas över, det var otroligt kul då jag aldrig har hoppat neråt så det var enormt kul!! 
Åh vilken fin häst denna Finch är!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: