south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

fullt upp

Kategori: i afrika

Hej!! 
Oj vad jag har haft fullt upp denna helg/vecka, jag ska berätta om helgen (som var sjukt kul)!!
Jag har faktiskt inte så mycket läxor eller jag hade inte tills jag kom till engelska lektionen och snabbt som tusan gav hon oss läxa, ingen lliten läxa heller...
Jag har nu tränat fotoll två dagar i rad, imorgon blir det uppehåll och sen på torsdag är det träning och fredag match!!
Ikväll ska vi bort till Bodil & Roger som bjuder oss på middag så jag ska snart göra biologi läxan efter att jag duschat!!
 
Kran

Kommentarer


Kommentera inlägget här: