south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

helgen

Kategori: i afrika

Min helg var jätte rolig, i fredags åt jag middag med Georgie och hennes familj på klubbhuset och när jag var där så var det massa kompisar där så var med dom ett tag också!!
I lördags spelade jag och pappa golf för första gången för min del och det gick bättre än förväntat men självklart skulle tre klasskompisar komma och kolla när jag skulle slå mitt första slag på tre år så det var mer än pinsamt..hahah!!!!
Efter det kom Fumika och Hanna till mig och vi gick till klubbhuset och träffade några kompisar som vi var med hela kvällen, vi åkte runt i golfbilarna och hade jätte kul helt enkelt!! I söndags träffade Hanna & jag Olli på klubbhuset och tog en pizza och bara chillade sen åkte vi till en kille som heter Dillan och där var väll typ 6 till killar som vi chillde med hela dagen så jag kom hem när klockan var halv sju och hade jätte mycket läxor att göra men det var så värt för denna helg var sjukt chill och rolig!!
 
hoppas ni hade en  bra helg!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: