south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

helt magiskt

Kategori: i afrika

Det är något magiskt med att rida, känslan man får när hästen går perfekt i form, dom som inte rider kan inte föreställa sig, för det är det ända ställen jag får den känslan, när det blir perfekt, även om det bara är 10 min av en timmes lektion!!
Det var ju ett tag sedan jag red, sen i Juni rättare sagt, men det gick bättre än förväntat och jag fick känna på hur det var att hoppa igen, det var kul och bra övningar, och sikken bra lärare, men det klart, det var svårt med språket haha, har aldrig hört dom orden förut, så hon fick lära sig lite svenska istället!!
 
Nu ska jag ta och hälsa på biologi boken ett tag, och sen matbordet för en god middag som kommer bestå av köttbullar och potatis!!
 
kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: