south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

hermanus

Kategori: i afrika

God morgon!!
Jag och familjen har precis ätit frukost, vi har bytt hotell nu så nu bor vi mer närmre hajarna uppåt i landet, det heter Hermanus här och är verkligen jätte fint, det är alltså här hajarna och valarna bor!! 
Hajturen var verkligen helt fantastiskt, när det var som mest var det nog 4 hajar som cirkulerade runt båten och buren. Jag ska berätta mer om det när jag kommer hem för det är verkligen värt att göra det om man kommer ner hit, även fast man är rädd för hajar, som jag är, men man kände sig väldigt säker i buren även fast hajarna var så nära att man skulle kunnat röra dom. 
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: