south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

höstigt

Kategori: i afrika

jag försöker inte vara taskig eller något heheheh men det känns väääldigt bra att jag slipper hösten i sverige som bara verkar bestå av regn och rusk..det är inget jag vill vara med om och idag känns det extra bra för idag har varit den varmaste dagen hittils och jag har börjat våga gå i shorts, nu har jag haft shorts 2 dagar i rad med två olika shorts så nu vet jag i alla fall att jag kan ha två par shorts på mig i skolan utan att lärarna ska klaga hahah!! Har nog i alla fall två andra par shorts som jag kan använda så det blir mycket shorts framöver i denna värme!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: