south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

hw

Kategori: i afrika

Hejsan allihop!!
Jag har precis ätit en god wrap som mamma gjorde, så imorgon får jag en god lunch!!
Jag läste en timme förut i engelska boken vi läser förtillfället, den är bra men den blir sämre av att vi måste läsa så oerhört långt till nästa lektion, vi har två dagar på oss och ska ha läst 50 sidor + andra frågor till boken, det är inte kul..sen plus att min lärare verkar inte förstå att det finns 7 andra ämnen också som man får läxor från..
Jag har pluggat till mitt matteprov som jag har imorgon också, det är jätte svårt för dom sakerna vi gör nu är sådana saker som jag aldrig gjort innan och för alla andra är det repetition, så jag är lite efter haha..
Jag ska fortsätta plugga eftersom jag har en del att göra till på torsdag..biologi, historia, hälsa...
 
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: