south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

idrottsdag

Kategori: i afrika

Hej!!
Idag har vi kort dag i skolan, bara 40 minuters lektioner och nu har jag extra engelska och jag har inga mer läxor, för imorgon är det lov, åhh va skönt, jag går inte i skolan på två veckor, det är lov till 31/10 och på den onsdagen åker vi till Zimbabwe på cup. Åh va skönt det ska bli!!!
Så just nu chillar jag bara med Hyoha som inte heller har läxor så vi kollar bara på tumblr, snackar, 9gag och weheartit, rätt chill!!
Vi har 40 minuters långa lektioner idag eftersom nu om 20 min ska vi ha en hus tävling med fotboll, volleyboll & springning och jag är med i mitt hus fotbollslag, vi har olika hemklassrum och det finns 4 olika ¨hus¨ så det är tävlingar emellan oss och mitt hus heter Athena och vi leder, så vi måste vinna fotbollen och allaandra saker för att leda större!!! efter det är det lunch och sen är det assembley för alla skollag och man ska typ presentera sig och vi ska sjunga våra hejarramsor som vi har, vi har en del press på oss för folk på skolan säger att vi är det ända laget som har chans att vinna ISSEA så pressen finns så vi måste ha bra ramsor!!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: