south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

ledig

Kategori: i afrika

Hejsan hoppsan!!
Jag har precis tagit en dusch efter fotbollsträningen som var otroligt jobbig i minat 31 grader, varmaste dagen hiittils + att det inte blev lättare att vi gjorde fitness också så vi sprang hur mycket som helst..jaja det var kul!! Imorgon har vi match efter skolan, mot en kåkstad som heter Aleksandra och jag har hört att dom är bra så det ska bli kul :)
 
Jag är faktiskt ledig ikväll, har inga läxor som ska göras utan jag ska bara slappa, men typiskt nog är det inte några bra fotbollsmatcher på teven så jag får antagligen kolla på vanlig film eller TV men det är väll kul det också!!
 
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: