south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

mozambique

Kategori: i afrika

Hej på er!!
Jag sov till 11 idag och sedan vid 2 åkte vi iväg och åt på en mozammbique's (hur man nu säger det) restuarant och jag åt bläckfisk och någon line fisk som va jätte god, det var första gången sedan jag kom hit som jag åt fisk, så nu har jag ätit skaldjur/fisk två dagar i rad...och ätit på restuarant tre dagar i rad, det är lyxigt att vara här nere...
Jag ska kolla på film nu, Magic Mike, jag har velat se den ett bra tag nu men jag har inte hittat den på internet förran idag, så hoppas att det funkar!!!
 
Kram
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: