south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

packat och klart

Kategori: i afrika

HEJSAN 
Jag har nu packat klart, i alla fall alla kläderna, men inte riktigt necessäserna och det är alltid små saker som man glömmer, men jag hoppas jag har tillräckligt med kläder i alla fall!! Det är svårt att veta vad man ska ha med sig och hur mycket, hur vädret är där borta och allt sånt, bättre att ta med för mycket. Jag har precis duschat och tvättat håret, jag tycker nämligen inte om att duscha hos andra så där jätte mycket och defenifivt inte i skol duscharna så nu kan jag klara mig en extra dag med att tvätta håret kanske...
Jag har gjort kemiläxan nu, kanske inte riktigt allt men på god väg i alla fall, och en av två hälsa läxor är färdiga, den resterande läxan är rätt jobbig för jag ska göra en power point, eller den är jag klar med men man ska göra så hela klassen är involverad i den, typ frågesport eller något och det är lite svårt!!! 
Kram på er 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: