south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

pizza

Kategori: i afrika

Kom till hotellet för en stund sedan och vi åt på en jääte god italiensk restauarang, åt till förrätt pasta med vitlök och sen till huvudrätt en enormt god köttfärs pizza och självklart glass till dessert. 
Nu måste jag snart lägga mig och läsa Romeo & Juliet eftersom jag har engelska läxa, bättre att göra det nu än i Zimbabwe...
Imorgon har vi några saker som vi ska göra såsom köpa undervattens kamera och lite annat smått & gott
Jag börjar bli riktigt nervös inför hajdykningen som är på söndag, vet inte om jag kommer klara det...
God natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: