south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

sharkdiving

Kategori: i afrika

Min familj ska till Cape Town över lovet, vi åker på onsdag och någon av dagarna ska jag göra sharkdiving, jag har bestämt att jag ska göra det även fast jag är livrädd!!
Jag har varit rädd för hajar sedan några år tillbaka, alltså riktig fobi men jag har övertalat mig själv att jag ska öra det här, nu när vi ändå bor här!!
Jag har också tvingat med pappa så jag inte är helt själv där nere i buren med massa hajar runt mig...det går inte...
Jag tror det är värt även fast jag kanske får en hjärtattack när jag är där nere i buren för fatta vad ballt att kunna säga att jag har dykt med hajar, eller dykt kanske inte är rätt ord för jag är i en bur men det är ändå coolt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: