south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

spinning

Kategori: i afrika

Idag var jag och mamma på spinning klockan halv fem, det passade bra eftersom jag slutade tidigt idag, halv två. Imorogn har jag lång dag, med fotbollen blir det till 17, jag har ett prov på allt vi har gjort i biologin och sen har jag även mitt historia tal som jag håller på att öva på. Det ska vara tre minuter så det är inte så länge men det har gått bra och jag tycker faktiskt att jag har lyckats med det rätt bra!! 
Imorogn är det sista fotbollsträningen innan ISSEA, åhhh fy fan va kul det ska bli att åka till Zimbabwe, jag har fått alla klädesplagg som behövs nu, alla ska åka i våra jackor och byxor så vi kommer se jätte proffsiga ut!! 
Spinningen idag var jätte kul, men spinning är alltid spinning och svetten bara rinner av en så det kändes bra, ska nog försöka gå på det en gång i veckan, i alla fall när fotbollssäsongen är över!! 
 
kram
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: