south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

taffel berget

Kategori: i afrika

Denna underbara utsikt åkte vi upp till igår och det var helt otroligt att vara ovanför molnen och bara njuta av att se cape town så högt uppefrån. Cape town är verkligen helt otroligt vackert och det är synd att vi inte bor här tycker jag allt!!
Detta är en sak som man verkligen måste göra om man åker hit, när vi var här för 4 år sedan gjorde vi det aldrig eftersom det var hög säsong då och det skulle ta minst 4 timmar för att köpa biljetter, så det var alldeles för länge för oss, så det var bra att vi fick gjort det nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: