south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

två gånger

Kategori: i afrika

HEJ!!
Vid tre red jag en timme, det var hmm intressant, hahha jag ramlade av 2 ggr en ganska rejält så jag har ganska ont i foten men det går över snart tror jag...
Men vi provade på massa olika saker idag, det var över tunnor, rör, från en kulle och ner på hindret och massa roliga saker, det var svårt med kul också!!
Så jag hinner inte rida en gång innan Zimbabwe så efter ska jag ta reda på hur det funkar med ridning på skolan, så förhoppningsvis är det ett hopp lag som jag och Finch ska försöka kvalificera oss till!!
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: