south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Zim

Kategori: i afrika

God morgon!!
Jag har hur mycket som helst att göra idag, först av allt är det viktigtast med packningen, så det blir klar och att den är noga packad så jag inte kommer på något när jag är påväg till Zim att jag glömt något, hatar sådant. Sen tiden som är över kommer gå åt att göra läxor, jag har en del kvar som jag måste göra och ska försöka hinna med allt, kanske kommer ta med något bara för att jag inte ska behöva sitta söndag kväll när jag kommit hem..
Planet går inte imorgon förrän tolv men idag har vi träning så bussen hämtar oss 3 och sen ska vi träna 2 timmar och sen direkt åka hem till Tess som ska ha team sleepover, vi sover ju inte tillsammans under ISSEA utan man sover hos värd familjer två och två, och efter tuneringen är fotbollssäsongen över och börjar igen i Mars och det är 11 manna så det blir inte samma lag heller...
Så imorgon har jag första lektionen till klockan nio och sen drar vi iväg till Zim, hela onsdagen är ledig så jag antar att vi ska åka och kolla runt i staden och träffa våra värd familjer, tjejen som Leah och ja ska bo hos kontaktade oss igår genom FB och hon verkade rikgtigt snäll!! 
Om det finns internet i huset och vi får koden kommer jag kanske uppdatera någon gång men vi får se hur det blir..
 
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: