south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

bra humör

Kategori: i afrika

Hej fina människor
Är på jätte bra humör idag för inte så mycket alls, jätte skönt!!
Jag och mamma har fixat en del med mitt rum och med badrummet, hängt upp lite saker, tavlor mm.
Just nu sitter jag i min schäslong med öppna altan dörrar och ser ut över utsikten och det härliga väder, dom senaste dagarna har det varit 30 grader och till och med över och strålande sol, älskar det. Jag ska ut och sätta mig i solen en stund och få ännu lite mer färg, jag börjar allt bli lite brun nu, känns skönt!!
 
hoppas ni får en bra lördag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: