south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Chill

Kategori: i afrika

Hej på er!!
Jag har bara varit hemma sedan jag slutade skolan 14.50 och har gjort några läxor och bara chillat!!
När jag kom hem hade mamma hämtat mitt nattduksbord som jag köpte på en affär som heter Waylands och jag är så sjukt nöjd med den, den är verkligen cool!!
Nu är det bara ett så kallad sängbord som jag ska ha innanför sängen (ni kommer se när jag visar bilder) sen ska bara några tavlor hängas upp och några hyllor ska upp och ett överkast till sängen ska inför skaffas, jag lovar att visa bilder till helgen, ska bara inte glömma av att ta fram systemkameran när det är ljust och fint ute!!
 
Kram :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: