south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Eagles

Kategori: i afrika

Efter att ha förlorat den sista gruppmatchen imorse klockan halv åtta så taggade vi om till kvartsfinalen som var ett tag efter, den vann vi med 6-0 och det behövdes verkligen för att få igång oss. Semi-finalen var igång, det var en jävligt dålig domare som dömde (jag säger inte detta för att vi förlora utan han var verkligen dålig) och ett lag som filmade hela tiden, dom spelade absolut inte schyst och vi fick flera skadade så vi hade otur också, dom vann med 2-1 så det var riktigt segt, men vi spelade bra, vi hade otur med domaren och dom spelade bara inte schyst. Men vi är nöjda ändå, vi är top 4 av 24 lag, det är inte dåligt, detta var våra första 11-manna matcher så vi är jätte nöjda!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: