south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

engelska

Kategori: i afrika

I måndags kväll bröt jag ihop för första gången här, jag klarade inte det!! Det var så otroligt svårt med engelska läxan att jag inte klarade av det. Jag hade suttit med det i mer än 1 timme och samtidigt som jag höll på att somna, och insåg att jag inte ens gjort 1/4 av läxan som skulle vara inne dagen efter, men nu har jag kommit in i det lite bättre och vet iaf vad jag ska göra, men resan fortsätter, imorgon (torsdag) ska den vara inne, man ska skriva om outlinen som jag jobbar med fortfarande till en 5 paragraph uppsats, ca 3 sidor. Det är så otroligt svårt att förstå hur man ska göra det för vi har inte ens jobbat med dessa saker i svenskan så jag har liksom ingen aning hur man ska göra det..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: