south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

fantastiskt

Kategori: i afrika

Jag sitter fortfarande här ute och det är fortfarande helt underbart, 30 grader och hur behagligt som helst!!
Det går ganska bra med läxorna men när telefonen ligger brevid och plingar till kan man inte låta bli att smsa tillbaka hahah, egentligen ska den ligga uppe på mitt rum när jag pluggar för annars är den alldeles för frestande!!
 
Hur är vädret i sverige? Är det riktigt höst väder eller är det fortfarande helt okej? Det är sjukt att det snart är oktober, för då är det ju bara lite mer än två månader till jul och nyår!! SJUKT!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: