south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

foton

Kategori: i afrika

Jag har suttit med en läxa och jag har egentligen två till att göra men jag tror det går ganska snabbt så jag gör det lite senare,för just nu håller jag på med att organisera alla mina foton som jag ska hänga upp på väggen för jag måste köpa nya ramar, har hittat ett ställe med jätte snygga ramar som jag ska köpa någon gång vi åker förbi. 
Sen har jag tagit fram min stora ram som jag hade i göteborg som jag ska ha min askims tröja i som jag fick på min födelsedag!! Det kommer bli jätte snyyyggt!! 
 
kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: