south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

god morgon

Kategori: i afrika

Gor morgon
Jag ligger i soffan och kollar på fotboll, har precis ätit frukost och ska snart ta en dusch så jag känner mig lite fräschare.
Jag mår tyvärr inte så jätte bra, jag har hostat hela natten och är förkyld, min hals gör ont så jag ska bara ta och vila, jag måste göra en del läxor också, engelska essayn till imorgon och några matte tal. Mamma och pappa är ocg vandrar, jag ville inte följa med eftersom jag är halvsjuk och mitt knä gör en aning ont...så jag är ensam hemma men det är rätt skönt!!
 
kram på er 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: