south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

god natt

Kategori: i afrika

Hej, jag är en mätt och belåten tjej just nu, har just gjort klart läxan och jag ska lägga mig i sängen och kolla på en film som mamma köpte till mig med dom värsta fotbollstabbarna i historien , hahhah det är så kul, garvar ihjäl mig!!!
Jag är super duper taggad inför helgen, imorgon kväll blir det att återhämta mig efter en vecka av massa skoljobb och på lördag ska jag och familjen göra volentär arbete på ett zoo, och på lördags kvällen ska jag på fest hos en klasskompis här i dainfern, kommer bli jätte kul:)))
GOD NATT ÄLSKADE VÄNNER :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: