south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

hanna & fumika

Kategori: i afrika

Hanna och Fumika sov över hos mig igår, haha vi somnade inte förrän halv fem och jag skulle upp klockan kvart i nio för att spela match, men det är så konstigt för jag är aldrig trött den dagen jag sover lite utan jag kommer bli så jäkla trött imorgon istället...jaja det är värt!!
Matchen blev typ inställd, eller dom vi skulle möta hade glömt att dom skulle spela så vi hade åkt ca 40 min för ingenting på en söndag när jag helst av allt skulle vilja sovit...
Det var ganska kul på festen igår, mycket dans och annat skoj!!
 
kram
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: