south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

hej

Kategori: i afrika

Hej på er!!
Efter skolan så åkte jag och mamma till fem olika affärer och har nu beställt skrivbord och sängbord, och har köpt en del saker till mitt badrum, så under nästa vecka när allt har kommit som vi beställt kan nog jag säga att jag är klar med mitt rum. 
Detta var ett undantag att vi kan åka och hitta på grejer efter skolan för jag har inga läxor till imorgon, jätte skönt verkligen, men det är nästan omöjligt att orka åka någonstans efter skolan för jag är så oerhört trött!!
 
Nu ska jag äta, kram på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: