south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

hej

Kategori: i afrika

Hej på er!!
Jag sitter med historia läxan nu, i historian handlar det väldigt mycket om att läsa och stryka under det som är viktigt. Inte alls kul men det måste göras, just nu håller vi på med franska revulutionen och precis innan sommarlovet läste vi om franska revulutionen så jag kommer ihåg en del!!
Idag ska vi äta hamburgare, åh va gott det ska bli, längtar redan nu!!
 
Imorgon har jag en presentation i hälsa och ska bara finslipa lite på arbetet innan jag ska sätta över det på usb och öva massa så jag inte gör bort mig!!
 
kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: