south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

hemma

Kategori: i afrika

Jag saknar mitt hår riktigt mycket...
Hej på er!!
Jag har bara tagit det lugnt ett tag nu och kollat på film. Jag ska ut och springa nu så jag inte bara sitter inne hela kvällen, känner att det är dags för att bli lite nyttigare haha, man blir så frästad i skolan av allt man kan köpa i kiosken och av allt som alla går och mumsar på så jag får gå ut och springa lite hahaha...
Har sagt det flera dagar att jag ska ut och springa men det har aldrig blivit av för jag är så trött efter skolan men idag ska det bli av, jag uppdaterar efter spring turen!!
ha det bra sålänge!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: