south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Jakob

Kategori: i afrika

hej på er!!
Jag väcktes klockan åtta idag för vi skulle dra till Waylandts och spana in rean, mamma köote en del igår men vi skulle dit och kolla om det fanna lite mer fina saker, det fanns bara små saker som tvättkorgar och sånt men lite mer inredningsprylar finns det allt i vårat hem efter denna helgen!!
Just nu har jag tagit en liten paus nu för jag orkar verkligen inte göra engelska läxan för jag tror den är otroligt jobbig och jag fattar inte vad man ska göra... så jag smsar med Jakob just nu, åhh vad jag saknar honom, vill hem och träffa alla nu på en gång...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: