south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

klar för idag

Kategori: i afrika

Hej, det var mycket mer läxor än vad jag trodde och det tog väldigt mycket längre tid än vad jag hade trott men nu är dom iaf gjorda även fast jag sköt upp dom ett bra tag, facebook och instagram var alldeles för frestande för mig och ebba hahah!!
Jag ska räkna några veckor hur mycket tid jag läger ner på läxor varje dag och se hur mycket det blir, blir rätt kul att se tror jag!! Jag är seriös när jag säger att jag lagt ner mer tid på läxor när jag varit här i tre veckor än vad jag gjorde på en hel termin i sverige, bara för att jag aldrig gjorde läxor i sverige hahah men ändå, det är sjukt!!!
 
kram på er
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: