south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

köttbullar

Kategori: i afrika

Jag trodde att jag skulle spela fotboll ikväll, antingen match eller träning men tränaren har inte hört av sig och sagt något så jag laddar för att springa 5 km imorgon istället!!
Jag har precis tagit en lång och skön dusch och ska nu gå ner till köket för att äta hemlagade köttbullar, åhhh va gott det ska bli!!
 
Jag har lång dag imorgon, kommer komma hem ungefär 5, har två träningspass, det ska bli skönt att röra på sig!!
kram

Kommentarer

  • EMMMMMMAA HÖGSTRÖM säger:

    åh vad du är bra, blir så jävla glad när jag ser att du har på dig armbandet :')

    Svar: haha älskling alltid, tar aldrig av mig det <3
    Johanna Jensen

    2012-09-15 | 17:14:19

Kommentera inlägget här: