south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

krock

Kategori: i afrika

saknar italien så!!
 
Hejj på er!!
Imorse kom jag ganska mycket försent till skolan eftersom det hade varit en krock precis i korsningen till skolan och det var några personer som låg på bår, det var hemskt. Så jag gick direkt till gympan, struntade alltså i uppropet som alltid är innan lektionerna börjar, vi spelade fotboll hela lektionen, och ska göra det denna och nästa vecka, så vi kommer ha tre vckor med fotboll och nästa ¨tema¨ 'är handboll, hmm vet inte vad jag tycker om handboll direkt, det är rätt tråkigt faktiskt..
Och på tisdag ska jag och tre killar hålla en fotbollslektion, och jag ska hålla i uppvärmingen med en annan kille, det blir kul tror jag!!
 
kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: