south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

Kvart

Kategori: i afrika

Hej!!
Jag är hemma nu efter dagens match och är väldigt trött och ligger bara här i min schäslong och vilar mig och njuter!!
 
Matcherna har gått väldigt bra, vi har vunnit alla fyra vi har spelat och två av dom vädligt överlägset, som jag skrev en 6-0 och den andra 13-0 och idag spelade vi match klockan 11 efter vi hade firat Tadiwa som fyller år idag, och alltså den tjejen som vi sov hos!!
Imorgon har vi en match kvar i grupp spelet och sen är det kvartsfinal som gäller, eftersom vi vann vår match idag är vi redan klara till kvartsfinalen, det känns skönt, och förhoppningsvis blir det semi och final också!!
 
Kram på er
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: