south africa

Hej, jag bor i Johannesburg och pluggar på en internationell skola, jag flyttade hit i Augusti. Jag lever livet med många nya härliga kompisar, följ mitt liv som innehåller fester, kompisar, skola, fotboll och massa mer

matte

Kategori: i afrika

Nu sitter jag här hemma efter en lång dag med både roliga och tråkiga saker haha, tråkiga = engelska lektionen!! Fick tillbaka mitt matte prov idag, jag fick jätte bra resultat och är ganska nöjd även fast jag gjorde några slarvfel, men man får en chans att rätta till det och skriva varför man gjorde fel så jag ska nog kunna få ett högre betyg än vad jag fick på pappret, förhoppningsvis. 
Jag har gjort klart historia läxan precis och ska jobba mer på den otroligt krävande engelska läxan innnan jag börjar med alla andra läxor.. som science och matte!!
kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: